2014 ~ 2015 UnTiL JaNNaH

2014 ~ 2015 UnTiL JaNNaH

Sunday 17 March 2013

Sahabat...


Terpanggil aku untuk mencoretkan tentang persahabatan... Aku amat sayangkan persahabatan yang dibina atas dasar keikhlasan... Jadi segala yang tidak ikhlas memang tidak berkekalan & aku redha dengan pemergian insan2x yang sebegitu... Jika aku menghormati kamu mengapa tidak kamu... Kepada yang sentiasa disisi & setia selamanya... Terima kasih ya sahabat... Pahit & manis diharungi bersama... Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula hati manusia... Sedalam mana pun aku terluka, aku tidak pernah mahu membuang persahabatan aku melainkan mereka yang membuat keputusan sebegitu... Aku tidak pernah membenci malah memahami... Aku doakan kalian berbahagia tanpa aku... Dan kepada yang setia bersama aku, semoga kalian terhibur menjadi sahabat selamanya... Senyum~~~!!!


No comments:

Post a Comment