2014 ~ 2015 UnTiL JaNNaH

2014 ~ 2015 UnTiL JaNNaH

Tuesday 13 November 2012

OwH MoViE...


Aku suka tengok movie... Tapi aku memang suka layan movie melayu yang romantik2x gitu & ada kelakar2x sikit... Kalau jiwang habis pun aku tak berapa nak layan... English movie pun aku layan gak... Tapi tengok la jalan citer yang macam ner kan... Untuk bulan November nie aku dah senaraikan top movie yang memang aku suka nak layan... Jom check it out !!!

Minggu Pertama... Skyfall...
Komen: Dah tengok & boleh la bagi 4 out from 5 bintang :')



Minggu Kedua... Istanbul Aku Datang...
 Komen: Sangat best ye... Enjoy movie nie sejak mula sampai habis... Memang terbaik la... Saya dengan sukacita bagi 5 out from 5 bintang :')



Minggu Ketiga... The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2...
Komen: Dah tengok... Sangat best... Sampai sekarang mabuk twilight & lagu a thousand years... HaHaHa... So 5 out from 5 bintang :')



Minggu Keempat... Lagenda Budak Setan 2: Katerina...
Komen: Waduhhh... Movie nie memang terbaik la masa bab pertama tu... Yang kedua nie tak best la... hurmmm... Saya bagi 3 bintang out from 5 bintang :')


No comments:

Post a Comment